czwartek, 27 października 2016

Paczki paczki paczki


Sezon się dopiero co zaczął, a tu już takie wyniki jak ten który wypracował dzisiejszej nocy Anthony Davis. Jego wynik to 50 punktów (17/34 FG, 16/17 FT), 16 zbiórek, 5 asyst, 7 przechwytów(!) oraz 4 bloki. Dzięki temu jest czwartym w historii zawodnikiem, któremu udało się zdobyć 50 punktów w mecz otwarcia. Pozostała trójka: Michael Jordan (dwukrotnie), Wilt Chamberlain, Elgin Baylor. Niestety pomimo wielkiego wysiłku Davis jego drużyna przegrała z Nuggets  102-107.


Ja tymczasem dzień przed rozpoczynającym się sezonem zakupiłem cztery paczki. Trzy z nich to 2015-16 Panini NBA Hoops oraz jedna 2014-15 Panini Excalibur.
Podstawowe karty nie wyróżniają się specjalnie od swoich poprzedniczek z serii NBA Hoops.


Niestety we wszystkich trzech paczkach nie udało mi się trafić w coś naprawdę ciekawego. Każda paczka zawiera jeden insert oraz jedną kartę rookie. Po za nieciekawymi trafieniami jedynym pocieszeniem jest limitowany insert 73/399 z rozgrywającym John'em Wall'em.


Jeżeli chodzi o serie Panini Excalibur to osobiście jestem pod wrażeniem jak wyglądają. Kolor biały przeważa na całej karcie podstawowej, dodając do tego złote elementy oraz minimalizm powoduję, że nawet karty base potrafią się wyróżniać.


W paczce było osiem kart z czego dwie są insertami. Udało mi się trafić Paul'a Pierce'a oraz Clyde'a Drexler'a. Karty tak mi się spodobały, że w przyszłości na pewno wzbogacę swoją kolekcje tymi kartami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz