niedziela, 14 czerwca 2015

Gasol, Randolph i Allen na orliku

Jako, że jutro nie będę miał zbytnio czasu na pisanie a co dopiero na obejrzenie meczu numer 5 nad czym najbardziej ubolewam postanowiłem postukać w klawiaturę dzisiaj i przedstawić jedną z moich nowych kart.
Bardzo szkoda, że ominie mnie piąty mecz w tak równej rywalizacji, nie będę miał czasu nawet zobaczyć powtórki przez co już z samego ranka zobaczę jaki był wynik i sprawdzę skrót na yt. No, ale nie o tym miało dziś być. Jakiś czas temu, było to jeszcze kiedy Memphis walczyło w playoffs, zawitałem w sklepie hoops.pl i zakupiłem kartę z trójką czołowych zawodników Grizzlies i świetnych defensorów, przed którymi większość w lidze na spore problemy.


Marc Gasol/Zach Randolph/Tony Allen - Memphis Grizzlies - 2012-13 Panini Immaculate Triple Jersey. 


Jak widzicie przy okazji luźnego grania wykorzystałem pobliski orlik do prezentacji karty.
Karta posiada limit 54/99 i na żywo wygląda elegancko. Wszystkie karty 2012-13 Panini Immaculate Triple Jersey prezentują się znakomicie, jedną z takich kart, którą chciałbym mieć jeszcze w swojej kolekcji jest Vince Carter 2012-13 Panini Immaculate Triple Jersey. Świetnie dopasowane zdjęcia oraz koszulki z różnych okresów kariery Vince'a. Oby w przyszłości udało mi się taka zdobyć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz