środa, 20 stycznia 2016

Mitchell & Ness David Robinson


Z okazji zbliżających się urodzin już teraz dostałem prezent od mojej drugiej połówki. Pomimo, że jeszcze trochę dni zostało to dostałem "upominek,, ponieważ kurier zaskoczył nas dziś rano więc nie było już czego ukrywać.

Nie mogłem sobie odpuścić i już teraz opisałem tajemniczą paczkę. Prezentem okazała się śliczna koszulka z wizerunkiem David'a Robinson'a w dość retro stylu firmy Mitchell & Ness odpowiadającej za oryginalne gadżety związane z amerykańskimi ligami. T-Shirt pasuje jak ulał. Czarna koszulka z nadrukiem czyli najbardziej klasycznie i zarazem najbardziej mi opowiadający styl. Barwy nadruku zachowane zostały w oldschool'owym stylu San Antonio Spurs, które przez lata kojarzone było właśnie z takimi kolorami. Tak jak wspomniałem już wcześniej koszulka, a raczej jej nadruk nawiązuje do retro klimatu szalonych lat dziewięćdziesiątych. Postać David'a jest wszystkim raczej znana i nie trzeba jej specjalnie przedstawiać. Legenda, która współtworzyła historie w najważniejszym momencie dla ligi. 



Miło będzie poprzez koszulkę wyrażać swoje zainteresowania na ulicy. Czas, aby zima skończyła swoją działalność bym mógł wyjść na krótkim rękawie z David'em Robinson'em na piersi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz