niedziela, 1 stycznia 2017

3x3

Witam w nowym 2017 roku. Mam nadzieje, że wszystkie postanowienia noworoczne, które sobie założyliście zostaną spełnione bez jakichkolwiek problemów oraz, że ten rok będzie o wiele lepszy niż poprzedni. 

W sumie jednym z postanowień noworocznych można nazwać nowy pomysł Ice Cube'a, który postanowił poszerzyć swoją działalność poprzez zorganizowanie własnej ligi koszykarskiej. Mówiąc liga mam na myśli zawody dla ośmiu drużyn grających w systemie 3x3

Jak sam pomysłodawca wyjaśnia "Myślałem o tej koncepcji, jako fan, który nie może pogodzić się z faktem, że jego ulubieni gracze przechodzą na emeryturę i więcej nie grają. Wielu z tych kolesi wciąż jest w formie, ale kończą kariery, bo nie są stanie grać czterech meczów w pięć dni. Zacząłem obserwować rozgrywki trzech na trzech i pomyślałem: "ej, dlaczego nie moglibyśmy wprowadzić takiej formuły dla zawodowców

Tak więc,  doświadczymy rozgrywek pomiędzy emerytowanymi graczami ligi, którzy niczym supernova wracają jako "nowi" niekoniecznie pełne energii do gry gwiazdy. Swój udział w lidze zapowiedzieli już Jermaine O'Neal, Jason Williams, Rashard Lewis oraz Stephen Jackson. Trenerem jednej z drużyn miałby zostać Gary Payton.

Pojawiła się już strona internetowa oraz oficjalne logo, sprawa wydaje się poważna i oby doszła do skutku.




1 komentarz:

  1. Adam Wójcik, Maciej Zieliński powinni pomyśleć o udziale w takim evencie :-)

    OdpowiedzUsuń