wtorek, 2 lutego 2016

McFarlane - Kevin Durant


Prezentów urodzinowych ciąg dalszy. Właśnie wróciłem z poczty i od razu zabrałem się za pisanie. Tym razem dzięki mojemu bratu mogę zasilić moją skromną kolekcje o kolejną figurkę.

Tym razem przedstawiam Wam Kevin'a Durant'a w alternatywnym stroju Thunder. Krąży opinia, że te stroje za bardzo przypominają uniwersyteckie, inni mówią też, że są po prostu brzydkie. Według mnie wyglądają naprawdę fajnie, kolorystyka i minimalistyczne podejście co do napisu odpowiada moim gustom. Wyglądają o niebo lepiej niż te pomarańczowe w tym sezonie. 


Figurka prezentuje się naprawdę dobrze. W przypadku McFralane często zarzucam im małą szczegółowość twarzy przez co postacie często nie przypominają gracza. W tym przypadku Kevin wygląda tak jak Kevin, czyli jak najbardziej wyszło im na plus. Zachowano przy niej szczegółowość i jest zdecydowanie podobny do siebie. Figurka wyróżnia się wysokością na reszcie moich eksponatów. Jest zdecydowanie najwyższą jaką posiadam.



Zasilenie mojej kolekcji MVP ligi z 2014 i 4-krotnego lidera strzelców NBA to kolejny jak najbardziej udany prezent. Dzięki! 

PS. W internecie nadal głośno o przenosinach Durant'a do Lakers po zakończeniu sezonu... co wy na to? ;)

zdjęcia: A.Leśniewska

2 komentarze:

  1. to sie ubierze go w koszulke nową. nie jestem za przenosinami tak znaczących kluczowych graczy do innych klubów ratujących się przed porażką. wiemy wszyscy,jak to w przypadku lakers już było w nie tak dalekiej przeszłości. jestem na nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziurę a właściwie krater po KB24 i tak ciężko będzie załatać nawet mając KD. Znając życie i tak z tych plotek pewnie nic nie wyniknie.

      Usuń