środa, 24 lutego 2016

Stance Hoops - Allen Iverson

Nigdy nie spodziewałem się, że moje zakupy zajdą tak daleko, że sprawdzę ofertę sklepu zalando w poszukiwaniu produktu, który dziś chciałbym opisać. O dziwo właśnie ten sklep jako jedyny w Polsce miał do zaoferowania to czego szukałem. Są to popularne w Stanach skarpetki Stance Hoops z legendami NBA.

Dostępność w naszym kraju jest naprawdę bardzo mała. Pomimo tego wybór w sklepie zalando jest nawet duży, mi udało się wyłuskać te z wizerunkiem Allen'a Iverson'a. Zależało mi właśnie na pozyskaniu skarpet z wizerunkiem gracza. Wyglądają  nieźle i zapewne dobrze prezentować się będą w połączeniu z butami podczas grania. 


Jakiś czas temu marka Stance Hoops wpadła na dość niecodzienny pomysł umieszczając na swoich produktach legendarnych graczy. Znajdziemy na nich między innymi Shawn'a Kemp'a, Patrick'a Ewing'a, Dominique'a Wilkins'a Iverson'a, Rodman'a czy Dr. J'a. Każda para to inny wariant kolorystyczny. Z samego początku podchodziłem do nich z dystansem, ale z czasem zaczęły mi się podobać dlatego też zakupiłem własną parę.


zdjęcia: A.Leśniewska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz