niedziela, 11 grudnia 2016

Jelonek nie dla Milwaukee

Milwaukee Bucks jest klubem, który przez ostatnie lata rośnie w siłę. Zmiany w kadrze powodują coraz lepsze wyniki. Z nowym liderem w postaci młodego greka, który od początku tego sezonu szaleje na parkietach wykręcając konkretne statystyki mają szanse na stawienie oporu w playoffs. Oprócz wizerunku na parkiecie klub dwa lata temu postawił na odświeżenie swoich barw oraz loga, ale czy jelonek jest dla Milwaukee?

Mast-Jagermeister, to koncern produkujący likier ziołowy marki Jagermeister. Firma ta uważa, że posiada wyłączne prawo do komercyjnego wykorzystywania wizerunku jeleniej głowy. Dodatkowo dodaje, że podobieństwo obu znaków może powodować mylenie obu organizacji a także doszukiwania się powiązań. Podobno całe spięcie to zagrywka marketingowa gdyż producent alkoholu nie chce pozbawić loga klubowi i dąży do porozumienia między stronami.



Według mnie ewentualne pomyłki loga pomiędzy zespołem koszykarskim, a producentem likieru są wymyślone nieco na wyrost.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz