niedziela, 1 listopada 2015

No Limit Insert Set


Tak jakoś wyszło, że od początku istnienia bloga ani razu nie prezentowałem jakiegoś konkretnego pełnego setu kart. Najwyższy czas to zmienić.

Dla przypomnienia set to zbiór kart z danego rocznika, tworzący kompletny zestaw (mogą być to karty typu  base , insert, game used czy autograf). Pomimo dużej liczby kart jaką posiadam dopiero teraz udało mi się nabyć mój pierwszy pełen set. W moim przypadku jest to zbiór kart 2000-01 Topps No Limit Insert Set liczący dwadzieścia kart.


Coś magicznego jest w tych starszych kartach, które moim zdaniem prezentują się o wiele lepiej niż niektóre nowe wydania. W tym przypadku mamy wizerunki dwudziestu czołowych zawodników ligi w okresie 2000-01. Część z nich nadal biega po parkietach (Carter, Bryant, Pierce, Garnett, Duncan, Crawford), inni mają status legendy (Payton, McGrady, Webber), a reszta odchodzi powoli w zapomnienie po niespełnionych nadziejach jakie z nimi wiązano.


Całość prezentuje się gustownie szczególnie design kart, który spodobał mi się szczególnie poprzez połączenie niebieskich barw ze złotymi napisami. Uważam, że jest to udany zakup jaki zasilił moje zbiory.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz