środa, 18 lutego 2015

Komiks „Nadchodzi Byk”

Przy natłoku wydarzeń w tym tygodniu, znalazłem chwilę, by przedstawić wam nowość na naszym rynku wydawniczym. Obecnie jestem na etapie kończenia książki „Michael Jordan. Życie” - Rolanda Lazenby, a tu za pośrednictwem Timof Comics dostajemy komiks biograficzny o Michaelu pod tytułem „Nadchodzi Byk”. Nie miałem jeszcze okazji dokładnie zapoznać się z nim ani go przeczytać.

Swój egzemplarz zamówiłem jakieś parę dni temu (cena była nieco niższa niż obecnie). O samym komiksie dowiedziałem się z jednego z portali poświęconych koszykówce. Nie mogłem sobie odpuścić zamówienia komiksu. Autorem scenariusza oraz rysunków jest Wilfred Santiago lecz dzięki tłumaczeniu Bartosza Sztybora – „Nadchodzi byk” pojawił się u nas w Polsce. Swoją premierę w naszym kraju miał 12 lutego 2015 roku. Wykonanie jest solidne, gustowne, w twardej oprawie z wysokiej jakości papierem (offsetowy) oraz farbą jaka została wykorzystana. Jako, że sam jeszcze nie przeczytałem będę się posiłkował opisem jaki umieszczony jest na tylnej okładce:” Ekscytująca, pełna dynamiki biografia Michaela "Air" Jordana, największego koszykarza wszech czasów i najbardziej wpływowego sportowca w historii, stworzona przez artystę, który doskonale opanował wizualizację sportu w komiksie. Santiago stara się opisać publiczne, ale i prywatne życie MJ'a, a jednocześnie nie ukrywa swojej fascynacji tym niezwykłym sportowcem”.
Już nie mogę doczekać się odświeżenia sobie wydarzeń za pomocą tego komiksu, o których czytałem w książce Rolanda Lazenby . Sam komiks dołączam do swojej koszykarskiej biblioteczki. [klik!]

„Nadchodzi Byk” możecie zamawiać na sklep.timof.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz