środa, 11 lutego 2015

McGrady cz.2 - skarb

Nie do końca spodobała mi się forma w jakiej chciałem przedstawiać moją kolekcje kart z T.McGrady’m. Dlatego też prawdopodobnie ukazywać będę ją stopniowo, nie w formie klubów w jakich miał okazje grać, lecz w kolejności jaka akurat mi przypadnie. Dzisiejszego dnia padło na najważniejszą obecnie kartę w mojej kolekcji T-Mac’a.
Dostałem ją około 3 lat temu była częścią prezentu od mojej dziewczyny z okazji Świat Bożego Narodzenia. Sprawiła mi nią wielką frajdę. Oto przed państwem 2009 Upper Deck Dual Game Materials Clyde Drexler & Tracy McGrady Game Used Card w limicie (uwaga!) 1/150! Jest to pierwsza taka wyprodukowana karta posiadająca limit 150 na cały świat. Numer 1 tak jak numer, którego używał McGrady. W dodatku łączona z niesamowitym zawodnikiem, legendą Portland oraz Houston – „szybowcem” Clydem Drexlerem. Kawałki koszulek pochodzą z lat kiedy to grali dla drużyny Houston Rockets. Oczywiście były to różne okresy w ich karierach. Sam fakt posiadania tej karty powoduje po dziś dzień uśmiech na mojej twarzy.

2009 Upper Deck Dual Game Materials Clyde Drexler & Tracy McGrady Game Used Card


z limitem 1/150


Tak jak napisałem już wyżej, postaram się zmienić nieco formułę przedstawiania kart z McGrady’m. 
Ponadto dziś rano jedząc śniadanie wpadłem na parę pomysłów, które chciałbym w przyszłości wprowadzić na bloga. Lecz czeka je jeszcze dopracowanie.

2 komentarze:

  1. tak sobie czytam i myślę - pewnie większość czytających to osoby kolekcjonujące te karty, albo od lat nimi zainteresowane. Ale może zrobił byś małe kompendium wiedzy dla laików jak ja? O co chodzi z tymi limitami? Jakie sa zasady zbierania itp? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałem nad tym i będę musiał tak zrobić :)

      Usuń