środa, 12 sierpnia 2015

Bydgoszcz przed EuroBasketem cz.2

Już pod koniec miesiąca czeka mnie kolejne spotkanie z naszą reprezentacją. Będzie to ostatni sprawdzian przed nadchodzącym wielkimi krokami Eurobasketem.


Pamiętacie jak wspominałem Wam o tym wydarzeniu? Już 28 sierpnia w Bydgoszczy zacznie się trzydniowy turniej na hali "Łuczniczka" z udziałem reprezentantów naszego kraju. Czeka na mnie 6 spotkań z czego 3 z udziałem naszej kadry.
Bilety dostępne są pod adresem bilety.booklik.com. Patrząc na zajmowanie wolnych miejsc na trybunach to nie spodziewałem się, aż takiego zainteresowania. Niestety co do wybierania i kupowania wejściówek na konkretne spotkania pewnie nie zawodzi to o załatwianiu karnetów (tak jak w moim przypadku) to już nie mogę powiedzieć, że jest wygodne. Sam pomysł nadsyłania maili, na których odpowiedź czeka się cały dzień już mi się nie spodobał. Czas leciał, ludzie zajmowali miejsca, a odzewu nie było. Na szczęście ten problem już za mną i mogę cieszyć się z dwóch karnetów z miejscami dość blisko ławki rezerwowych.

Teraz pozostaje tylko czekać i liczyć na dobre przygotowanie kadry Mike'a Taylora przed Eurobasketem. Oglądając poprzednie sparingi w telewizji można stwierdzić, że jeszcze trochę pracy jest do wykonania, a czasu coraz mniej. Przed reprezentacją jeszcze mecze w najbliższy weekend z Hiszpanią oraz turniej 21 sierpnia w Niemczech. To ostatnie chwile na zmiany i decyzje, które mogą coś jeszcze poprawić.

Ja oczywiście zapraszam serdecznie wszystkich fanów koszykówki do Bydgoszczy! :) Relacja z każdego dnia turnieju pojawi się na blogu.




1 komentarz: