piątek, 28 sierpnia 2015

Odszedł Darryl Dawkins

Wczoraj wieczorem będąc na mieście postanowiłem sprawdzić pocztę w telefonie lecz tego co podało mi nba.com się nie spodziewałem. Darryl Dawkins "Chocolate Thunder" zmarł w wieku 58 lat.

Darryl Dawkins spędził w lidze NBA 15 lat grając w czterech klubach z czego 7 lat w 76ers. Jego średnie z kariery to 12 punktów, 6.1 zbiórki, 1.3 asysty oraz 1.4 bloku. Nie miałem okazji zobaczyć jego gry "na żywo". Jedyne co pozwoliło mi go poznać od zawsze były archiwalne nagrania. Najbardziej kojarzony z niszczenia obręczy i tablic swoimi potężnie silnymi dunkami [video]. To właśnie przez niego kosze w NBA zostały wzmocnione. Wielki silny człowiek o spokojnym usposobieniu. Zawsze uśmiechnięty i gustownie ubrany. Często widziany w hali Philadelphii podczas meczów swojej dawnej drużyny. Jeden z ambasadorów ligi podróżujący po całym świecie.

2013-14 Panini Pinnacle JAMFEST insert SP Darryl Dawkins #20 Sixers


Darryl Dawkins "Chocolate Thunder"
1957 - 2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz