poniedziałek, 5 października 2015

Bonus Shots Damian Lillard


W końcu pojawił się pierwszy Lillard w mojej kolekcji.

Tuż przed wyjazdem na kilka dni w ramach wypoczynku postanowiłem przejrzeć ofertę kart w jednym ze sklepów. Natrafiłem na coś, co chciałem mieć od zawsze. Dziś z rana wróciłem do domu i wreszcie miałem okazje rozpakować nadesłaną nowość. Karta nie była zbyt droga, ale też nie posiada żadnego limitu. Co nie zmienia faktu, że bardzo się cieszę z posiadania pierwszej w mojej kolekcji karty z Damian'em Lillard'em. O tym jak szanuje i kibicuje temu zawodnikowi pisałem już nie jeden raz. Po wielkiej wyprzedaży w Portland, Damian jest niezaprzeczalnym liderem zespołu. Został na miejscu i to teraz pod niego będzie budowana nowa, młoda drużyna. Sama karta prezentuje się bardzo dobrze. Złote teksty dodają jej uroku i elegancji. Ogólnie to kolejny zakup "kawałka koszulki", z którego jestem zadowolony.


Damian Lillard Panini Prestige 2013-14 Bonus Shot Game Used

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz