środa, 30 grudnia 2015

Figurka McFarlane - Kawhi Leonard

Boże Narodzenie już za nami. Objedzony człowiek powoli wraca do normalnego życia. Święta poza rodzinnymi posiedzeniami przy stole spędziłem na oglądaniu w miłym towarzystwie świątecznych rozgrywek. Dziś jeszcze przed sylwestrem chciałem podzielić się z Wami nową pozycją w mojej skromnej kolekcji figurek liczącej obecnie, aż trzy.


Jest to figurka firmy McFarlane, która przedstawia Kawhi Leonard'a, MVP finałów z 2014 roku. Jak zawsze (przynajmniej według mnie) producent nie przywiązuje zbyt dużej wagi na utrzymaniu odwzorowania twarzy zawodnika. Choć w tym przypadku widać ,że starał się by wyszło to jak najlepiej.




Do figurki dodane jest także trofeum Larry'ego O'Brien'a, które nie prezentuje się za dobrze. Piłka znajdująca się na nagrodzie jest taka sama jak ta dodawana do każdej figurki, tylko przemalowana na kolor złoty. Wiem, że może to szczegół, ale dla mnie wydaję się znaczący. Sama figurka prezentuje się dobrze i nie mam co do niej większych zastrzeżeń.


Dodatkowe informacje  odnośne bloga są takie, że już po nowym roku pojawią się kolejne nowości z kolekcji. Trochę ich doszło i jestem z nich zadowolony. Od samego początku istnienia bloga zaznaczałem, że jestem "gadżeciarzem", więc oprócz kart na blogu zaczną się pojawiać częściej także inne przedmioty powiązane z NBA. Możliwe, że część kart pojawi się ponownie przy jakiś wpisach, gdyż nie jestem szczególnie zadowolony z jakości zdjęć we wcześniejszych wydaniach. Mówiąc krótko: nadchodzą pewne zmiany. Za pomoc w zdjęciach dziękuje photolesniewska.blogspot.com - warto zapoznać się z twórczością na tym blogu.

PS. Chciałbym również podziękować za tak duży odbiór wpisu o Sportowej książce roku. Mam nadzieje, że dzięki nam wszystkim "Michael Jordan Życie" zostanie doceniona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz