poniedziałek, 7 grudnia 2015

NBA Commercial


To, że NBA żyje nie tylko samymi rozgrywkami wie każdy. Zawodnicy podpisują niemałe bo milionowe kontrakty nie powiązane z ligą. To jest ogromny biznes i ogromne pieniądze są w nim obracane. Najlepszym przykładem może być cała kariera Jordan'a. Dlatego też chciałbym Wam przedstawić moją listę ulubionych reklamówek. Kolejność przedstawianych filmów nie ma większego znaczenia. Miłego oglądania.


W moim zestawieniu nie pojawią się reklamy produkowane przez ligę. Jest ich naprawdę dużo, a ja chciałem skupić się na reklamowaniu produktów. Już miałem okazje pisać o jednym z klasycznych spotów (#Be Like Mike) Teraz wpadłem na pomysł by zrobić wpis z innymi reklamami, który wpadł mi do głowy podczas czytania książki o Larry'm i Magic'u, więc zacznę od ich wspólnej reklamy Converse Weapon.
Czy wiecie, że kombajn jadący przez pole kukurydzy to sąsiad Larry'ego? Za sam przejazd dostał od scenarzystów 5tys dollarów.

Kolejną reklamą jest Nike z udziałem Vince'a Carter'a.
Humorystycznie przedstawiona historia gdzie na pierwszym planie są oczywiście buty.

Czas na świetną reklamę, gdzie Allen Iverson poza reklamowaniem oczywiście RBK'a ukazuje wytrwałość i wole walki. Philadelphia jest jego miastem.

Kolejny spot jaki chce przedstawić to ten z olbrzymem pijącym Pepsi.

Jeżeli pojawiła się reklama z Shaq'iem to zajrzyjmy na boiska Nowego Yorku, gdzie Patrick Ewing górował na tablicach.

Kolejną reklamą jaka zapadła mi w pamięć to Kobe i jego Adidasy.

Były Converse, był Reebok, był i Adidas więc wracamy do Nike i nieudanego prezentu dla Robinson'a od komisarza ligi David'a Stern'a

Czas na trochę nowsze reklamówki, Dikembe na pewno dobrze się bawił podczas kręcenia dla Geico

Foot Locker zawsze był dobry w swoich spotach. Potrafi przyciągnąć i rozbawić. Najbardziej zapadły mi w pamięci:

Muppetowe reklamy z udziałem LeBron'a i Kobe'go, który lubi drwić z braku mistrzostw James'a, zawsze bawiły. Oto jedna z nich:
Wszystkie możliwe odcinki z tej serii można znaleźć na youtube.

Powrót do lat młodości? Marka Jordan zapewnia nam to przypominając o kosmicznym meczu poprzez reklamę obuwia z udziałem Griffin'a.

Pisząc ten teks przypomniały mi się reklamówki wyprodukowane przez Spike'a Lee z udziałem MJ'a.
Mars Blackmoon przeszedł do legendy.

Przedostatnią reklamą jest Brick City, Reeboka i Shaqa. Wyszło naprawdę konkretnie.

No i na sam koniec pozostawiam Wam dwie genialne motywacyjne reklamy Jordan'a.
One nigdy się nie znudzą, są genialne, warto czasem sobie włączyć dla własnego podbudowania.

Reklam z udziałem graczy jest naprawdę tysiące, nie da rady wszystkich spamiętać tym bardziej, że cały czas pojawiają się nowe. Przedstawiłem krótką listę reklam, które zapadły mi szczególnie w pamięci na pewno zapominając o jakiś dobrych produkcjach. Jeżeli o nich pamiętacie lub macie własne typy podzielcie się razem ze mną. Oczywiście nie wliczając spotów przygotowanych przez ligę. :)

1 komentarz:

  1. PS. Wiedziałem, że o czymś zapomniałem.
    https://www.youtube.com/watch?v=3yUj0Ta44DI

    :)

    OdpowiedzUsuń