środa, 15 kwietnia 2015

Oversize Stockton

Jakieś parę lat temu zakupiłem dzięki hoops.pl, ciekawy, poświęcony reprezentacji Stanów box z kartami. Wydanie to ma upamiętnić olimpijskie występy amerykańskiego Dream Teamu  z roku 1996. Box charakteryzował się dużą ilością kart z gwiazdami NBA takimi jak
Penny Hardaway, Hakeem Olajuwon, Shaquille O'Neal, Grant Hill, Scottie Pippen, Karl Malone, Reggie Miller, David Robinson. Gdzieś na początku bloga opisywałem już jedną z kart pochodzących z tego boxu. Była to karta Michaela Jordana [klik!], którą można trafić, ale nie jest gwarantowana. Mi wtedy udało się taką pozyskać. Lecz nie o Michaelu  i samym boxie chciałem dziś pisać, a o dość specyficznej karcie Oversize, która charakteryzuje się tym, że jest o wiele większa niż standardowe karty. Jest ona jedna na box, mi udało się trafić w Johna Stocktona.



Zdjęcie poniżej ukazuje rozmiary karty Oversize przy standardowej (insert 2012-13-Panini-Brilliance-Basketball-HOF-John Stockton #14)


PS. Boston Celtics w playoff! Nawet nie wiecie jak się cieszę! Podobno bilety na dwa pierwsze mecze w Cleveland I rundy NBA Playoffs 2015 zostały wyprzedane w rekordowym czasie 36 sekund… Każdy chce zobaczyć Boston w akcji ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz