piątek, 16 stycznia 2015

Olimpijski Michael

Jestem właśnie w trakcie czytania nowej książki „Michael Jordan Życie” Rolanda Lazenby, która już jakiś czas temu pojawiła się na naszych księgarniach. Pomyślałem, że mógłbym opisać dziś jedną z kart, na którą natrafiłem otwierając jeden z boxów. Mowa tu o 1996-97 Upper Deck USA Basketball DELUXE GOLD EDITION (1996 USA Olympic Team) zakupionego jakieś dwa lata temu na stronie hoops.pl. Produkt ten ma za zadanie upamiętnienie występów olimpijskiego Dream Teamu w roku 1996. Oprócz dużej ilości zawodników grających w tamtej drużynie, natrafić można także na dodatkowe karty z koszykarkami żeńskiej drużyny olimpijskiej.

Co najważniejsze w każdym z boxów istnieje możliwość natrafienia na rzadkie inserty z  głównym bohaterem dzisiejszego wpisu, czyli Michaelem Jordanem. I wiecie co? Tak się stało, że byłem tym szczęściarzem i udało mi się na taka kartę trafić.


Prezentuje się naprawdę świetnie i zajmuję godne miejsce w mojej kolekcji.

PS. Za jakiś czas planuje zacząć przedstawianie moich zbiorów związanych z Tracy Mcgrady.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz