wtorek, 20 stycznia 2015

Pierwszy Brilliance.

Parę dni temu postanowiłem zrobić sobie prezent. Dziś z samego rana do  mych drzwiach zapukał kurier z przesyłką. Po podpisaniu niezbędnych papierków odebrałem paczkę, pożegnałem się i poleciałem do pokoju. Od tego momentu nastaje główny punkt programu, czyli rozpakowywanie. Zamówiłem sobie nowy  segregator do kart,  strony/koszulki oraz kartę Game Used - LaMarcusa Aldrigea z limitem, ale to nie niej chciałem dziś pisać lecz o głównym zakupie czyli boxie: 12-13 PANINI BRILLIANCE BASKETBALL HOBBY BOX,
gdzie zagwarantowane mam trafienia w 2 autografy i jedno Game Used. 20 fabrycznie zapakowanych paczek, a po 6 kart w każdej z nich.


Karty base czy też insert prezentują się naprawdę ładnie. Głównie poprzez blask jaki rzucają i szate graficzną. Miałem zdjęcia lecz nie wyszły one przekonująco.

Po trafieniu w wiele insertów (tym razem nie chciało mi się każdego z osobna fotografować, możliwe, że kiedyś zawitają na blogu) i kart base czas było w końcu znaleźć w jakiś autograf. Paczek było coraz mniej, a autografów jak nie było tak nie bylo. Gdy pozostało zaledwie parę paczek trafiłem nareszcie na pierwszy hit boxu, czyli karta redemption (Tyler Zeller z Cavs). Pomimo, że może nie trafiłem szczególnie atrakcyjnie (dla mnie) to i tak czekam na paczkę z kartą z USA.
Drugim autografem była karta z Kennethem Fariedem. Wreszcie zagościł wielki uśmiech na mej twarzy. Według mnie to bardzo dobre trafienie.


Po nacieszeniu się autografem i chwilowej przerwie w otwieraniu czas było dokończyć to co się zaczęło. Na biurku pozostały 4 paczki. Tak się złożyło że dopiero ta ostatnia okazała się tym na co czekałem czyli kartą GU. I to właśnie w tej paczce czaił się Greg Monroe zawodnik Detroit Pistons.


To chyba na tyle z pierwszej wspólnej relacji, a raczej wyników  otwierania boxa. Trafienia oceniam na przyzwoite. Zamiat Zellera mogłby być ktoś inny, ale Faried i Monroe wszystko uratowali.
Jak zawsze przy zakupach pojawił się dodatkowy miły akcent od hoops.pl. Tym razem w postaci paczki z rocznika 91-92.
Dzięki! : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz