niedziela, 11 stycznia 2015

Na początek

Ostatnio bo w okresie świąt  jednym z prezentów od mojej ukochanej była paczka z kartami 2013-14 PANINI CRUSADE, które uważam, że posiadają jedne z najładniejszych kart podstawowych jakie się pojawiły. Oczywiście jest to wyłącznie moje zdanie.
Paczka posiada 5 kart z czego jedną z nich chciałem Wam dzisiaj przedstawić. Kartę, którą wybrałem pokazuje przede wszystkim dlatego, że zespół, w którym grał nasz dzisiejszy bohater powoli umacnia się w roli lidera na wschodzie.



Dominique Wilkins to chyba postać znana każdemu kto choć trochę interesuje się ligą NBA. 

Legenda zespołu Atlanta Hawks, grająca  na pozycji niskiego skrzydłowego. Znany z solidnej gry oraz widowiskowych zagrań i wsadów. Choć nigdy nie dane mu było zdobyć mistrzostwa w lidze to i tak zapisał się na stałe w historii. Tego czego nie mógł dokonać w NBA dokonał w Europie, zdobywając mistrzostwo Euroligi w 1996 roku grając w Greckim zespole Panathinaikos.




Karta posiada limit 92/349 (może i duży, ale i tak jestem z niego zadowolony).
W przyszłości zapewne zaopatrzę się w większą ilość tych kart, ponieważ prezentują się świetnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz