niedziela, 11 stycznia 2015

Zaczynamy

Witam, 
mam na imię Paweł pochodzę i mieszkam w Bydgoszczy, tu też studiuję. Od zawsze w większym lub mniejszym stopniu interesuję się koszykówką. Już od najmłodszych lat próbowałem oglądać i rozumieć każdą relacje w polskiej TV. Podkradałem klasyczne gazety „Magic Basketball” bratu by przerysowywać graczy lub loga klubów.
Dziś na nowo (od paru już lat) NBA stało się moją największą pasją, którą chciałem podzielić się razem z wami. Pomysł na bloga pojawił się nagle i szybko, tak jak jego nazwa.
Blog opierać się będzie na przedstawianiu mojej kolekcji kart ,aktualnych oraz nowych zdobyczy. Od czasu do czasu pojawiać się będą wpisy nie związane z kolekcjonerstwem.  Czasami nawet odbiegające od tematyki NBA jeżeli uznam że warto się z tym z wami podzielić.

 Serdecznie Zapraszam.

1 komentarz: