niedziela, 18 stycznia 2015

Like a Dinosaur

Dziś coś dla fanów drużyny z Florydy. Chris Bosh, dwukrotny mistrz NBA z drużyną Miami Heat, Mistrz Olimpijski i brązowy medalista MŚ. Solidny gracz z poczuciem humoru, które nie raz przedstawiał (na już nieaktywnym) kanale youtube.
Pomimo, że Chris nie jest szczególnie przeze mnie lubiany (co nie znaczy, że nie uważam go za dobrego gracza) miło było trafić kartę z jego autografem w jednym z pierwszych boxów jakie miałem okazje rozpakowywać.
 2011/12 Panini NBA Hoops Basketball bo mowa właśnie o tym boxie, zawiera 36 paczek (8 kart w paczce) z czego zagwarantowane mamy dwa autografy. Wszystkie karty są oczywiście autentyczne i certyfikowane przez ligę, firmę która je tworzy oraz samych zawodników. I to jest właśnie piękne – posiadanie kawałka koszulki czy autografu gracza lub graczy, przez których zarywa się noce, by oglądać ich na żywo.
Sama karta prezentuję się naprawdę przyjemnie, pomimo, że podpis nie jest bezpośrednio naniesiony na kartę (naklejka) to i tak cieszy, w końcu jakaś część miała styczność z zawodnikiem.



Tak jak zapowiadałem wcześniej, już niedługo zaczynam przygotowanie mojej kolekcji z Tracy Mcgrady do podzielenia się z wami. Ponadto pojawi się także relacja i rozpakowywanie prezentu jaki sobie zrobiłem: 12-13 Panini Brilliance Baksetball Hobby Box. Ciekawe kogo tym razem trafię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz