poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Panini NBA Hoops 2014-15 Jabari Parker

Dawno już nie było na blogu tego do czego głównie został stworzony. Chodzi oczywiście o karty NBA. Tydzień temu postanowiłem zakupić 3 paczki z kartami. Jedną z nich prezentuje wam dziś.
 Karty zostały zakupione w sklepie www.bobstercardsworld.pl i tu chciałbym zaznaczyć, że jest to obecnie jedyny sklep w naszym kraju, który posiada w miarę aktualne (bo z sezonu 2014-15) boxy oraz paczki z kartami NBA. Jedną z paczek jakie zamówiłem była Panini NBA Hoops 2014-15 Jabari Parker, w której to znajdziemy 12 oryginalnych kart i jak to bywa przy zakupie jednej paczki nie ma co się nastawiać na trafienie czegoś szczególnego.



Dla przybliżenia: box oferuje 24 paczki (po 12 kart w każdej) co daje zarem 288 kart w tym: 2 karty z autografem,1 karta game used, 36 kart Rookie oraz 72 karty Insert/Parallel

Mi osobiście przy zakupie jednej paczki udało się trafić na dwa inserty: Kobe Bryant 2014-15 Panini Hoops End 2 End (z której jestem zadowolony) oraz Goran Dragic 2014-15 Hoops High Honors.


Kolejne dwie paczki pojawią się w następnym wpisie. Tam trafiła się jedna karta, która nie jest za bardzo wyjątkowa, ale dla mnie znacząca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz