czwartek, 5 maja 2016

Panini NBA Hoops 2014-15 Kobe Bryant

Zapraszam na zapowiedzianą jakiś czas temu "relacje" z otwierania paczek Panini NBA Hoops 2014-15 Kobe Bryant.



 W jednej paczce znajdziemy 11 kart licencjonowanych z sezonu 2014-15. Oczywiście nie było co się nastawiać na jakiekolwiek trafienia lecz udało mi się uzyskać jedną kartę z której akurat jestem zadowolony.

Oprócz standardowych kart w pierwszej z paczek trafił się limitowany 142/299 John Salmons grający już dla New Orleans Pelicans (zdjęcie jeszcze z Toronto).


W  drugiej zaś  paczki wyciągnąłem coś ciekawego. Jest to Andre Iguodala z limitem 057/349. To kolejny Igi w mojej kolekcji z czego jestem bardzo zadowolony. Tym bardziej, że karta posiada limit.



Tak jak to zawsze podkreślam. Nigdy nie można nastawiać się na coś "wielkiego" Choć znane mi się historię gdzie trafiono w jakiś autograf czy koszulkę to naprawdę trzeba mieć szczęście. Mi wystarczyła przyjemność z otwierania kolejnych paczek. To tyle jeżeli chodzi o zakupy. Mam nadzieje, że w niedalekiej przyszłości pojawi się tu kolejna relacja z otwierania jakiegoś Boxu, którego już dawno nie było.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz