poniedziałek, 16 marca 2015

Otwieranie boxu 13-14 Panini Pinnacle

Poranek rozpocząłem od sytuacji, którą każdy zbieracz kart chciałby przeżywać każdego dnia. Do mych drzwi zapukał kurier z przesyłką, w której był prezent dla mnie w postaci boxa 13-14 Panini Pinnacle Basketball hobby box jumbo -  charakteryzujący się tym, że znaleźć można w nim dwa autografy oraz jedna kartę memorabilia ( w całym boxie wyciągamy 300 kart – 30 kart na paczkę, w każdej z nich pełno insertów). Po rozpakowaniu z papierków i przygotowaniu miejsca na otwieranie Ja wraz z bliskimi mi osobami zabraliśmy się za sprawdzanie w co udało nam się trafić tym razem.  Z paczki na paczkę trafiało się mnóstwo ciekawych insertów, których specjalnie wszystkich nie będę dziś przedstawiał. Wykorzystam je zdecydowanie do przyszłych wpisów na bloga. Te, które chce Wam pokazać wypadają ze względu na design zdecydowanie najlepiej.
Karty Clear Vision na żywo prezentują się świetnie. Wykonanie jak i sam pomysł na kartę bardzo przypadły mi do gustu.


Innym insertem, który także wygląda świetnie jest karta Team Pinnacle z Kobe Bryant’em i LeBron’em James’em.


Reszty pozwolę sobie nie przedstawiać, bo tak jak pisałem wyżej wykorzystam je do przyszłych wpisów, które pojawią się na blogu. 
Pierwszym hitem na jaki trafiłem był autograf Marcusa Thorntona,  obrońcę, wybranego do drugiego składu najlepszych debiutantów NBA obecnie gracza Phoenix Suns.


Po przebrnięciu przez kolejne paczki z kartami base i insertami trafiłem na drugi autograf. Tym razem był to Nate Wolters, karta Rookie. Postanowiłem odpuścić i nie wrzucać jej do wpisu. Może w przyszłości będzie taka okazja, że warto będzie poświęcić jej więcej czasu.

Pomimo dość słabych autografów na jakie trafiłem w tym boxie, sytuacje wyratowała jedna karta, z której jestem szczególnie zadowolony i dumny.  Jest to Game Used, karta z fragmentem meczowej koszulki Zacha Randolpha! Dobrego gracza na pozycji silnego skrzydłowego, jednego z moich ulubionych zawodników, kolege z drużyny Vince’a Cartera. Ta karta spodowołała, że pomimo słabszych autografów uważam box za udany. Mnóstwo ciekawych insertów + Game Used Zacha powoduje radość w sercu.


Co ciekawe pomimo specyfikacji produktu, w którym możemy znaleźć 2 autografy i jedno memorabilia na box udało mi się trafić na drugą kartę z kawałkiem koszulki! Był to Kelly Olynyk z Boston Celtics (karta Rookie)


Jest to moja druga relacja z otwierania boxu na blogu,(pierwszą możecie zobaczyć pod linkiem.) Dziękuje serdecznie za pomoc i asystowanie mi w otwieraniu kolejnych paczek, było przy tym dużo zabawy. 
Dziękuje także mojemu bratu za prezent. Bez niego ten wpis nigdy by się pewnie nie pojawił.

1 komentarz:

  1. Karty Clear Vision prezentują się na żywo wyśmienicie! :) Karty z kawałkami koszulek też bardzo dobre :) Udany box :)

    OdpowiedzUsuń